Vylepšená invetúra vo Vzdialenej správe
✔ Nové funkce
✔ Ušetrite čas
✔ Zefektívnite inventúru
Koniec zadávania inventúry do systému o druhej ráno
„Naši zamestnanci robia inventúru v piatok po smene a ja ju zadávam do Dotykačky až v pondelok večer. Robiť to takto doteraz bolo nereálne. Musel som si stiahnuť Skladovú Zostavu predaného množstva a tú od výsledku inventúry ešte odpočítať a následne zadať do systému, aby všetko sedelo.”
„Raz týždenne v nedeľu robíme veľkú inventúru. Až zamestnanci spočítajú tovar na papieri, musím všetko zadať do systému, aby nám sedeli sklady. Koľkokrát som pri tom sedela do dvoch hodín do rána a na deviatu už som zase musela byť späť v podniku.”

S novou inventúrou je to oveľa jednoduchšie. Stačí zamestnancom vytlačiť list tovaru na inventarizáciu a nechať ich to vyplniť. Hotovú inventúru zadáte do systému až na to budete mať čas. Hneď, za dva dni alebo pokojne za týždeň. Žiadny problém.
Začnite v kancelárii, dokončite doma
„Nikdy sa mi nechcelo do zadávania inventúr v práci. Vedela som, že keď začnem, tak to aj v práci budem musieť dorobiť a domov prídem šialene neskoro, pretože inventúra išla dorobiť len na počítači na ktorom sa začala.”
Tak to už tiež neplatí. Pokojne si inventúru rozpracujte v kancelárii a dorobte v kľude doma na svojom počítači. Inventúra totiž zostane uložená vo Vzdialenej správe, takže ju môžete dokončiť kedykoľvek a odkiaľkoľvek.
Inventúra podľa vlastného gusta
„Predtým som mohol vo Vzdialenej správe robiť inventúru buď len kompletnú, tzn. celého skladu, po kategóriách alebo si urobiť import. Nebolo možné urobiť inventúru len na položky, o ktorých som vedel, že mi aktuálne nebudú sedieť.”
Teraz si môžete vybrať, či urobíte inventúru kompletnú, po kategóriách, štítkoch alebo produktoch, ktoré si nájdete pomocou vyhľadávania. Hlavnou výhodou je možnosť tvorby listu pre inventúru, ktorý vytlačíte a odovzdáte zamestnancom na doplnenie. Potom už len stačí otvoriť rozpracovanú inventúru a dopísať vyplnené hodnoty. Jednoducho a bez nervov.

Inventúra s čítačkou čiarových kódov priamo v sklade
„Ak som predtým chcela robiť inventúru načítaním tovaru čítačkou, aby som nemusela tovar hľadať podľa názvu, musela som to robiť iba na pokladni v aplikácii Sklad - Hromadná inventúra. Vždy som ale musela prenášať veci zo skladu k pokladni, aby som to bola schopná načítať, čo mi trvalo šialene dlho.”

Koniec zložitého prenášania tovaru. Zoberte si so sebou do skladu notebook a načítajte tovar pomocou čítačky pripojenej k počítaču. Pokiaľ niektorý tovar načítate viackrát, inventúra vám k nemu automaticky vyplní +1. Celý proces tak bude oveľa jednoduchší a hlavne rýchlejší.
Už žiadny chaos v inventúre
„Inventúru mi vypĺňajú vo Vzdialenej správe zamestnanci. Majú obmedzené práva a nevidia pri zadávaní inventúry reálny stav, ktorý na sklade má byť, takže dopĺňajú len to čo spočítali. Občas sa im ale stane, že prehodia produkty a namiesto jedného nápoja dajú ten istý ale bez cukru a naopak. V detaile inventúry som potom zložito hľadal ktoré produkty zamenili.”
Teraz máte k dispozícii vlastný stĺpec pre manká a prebytky a hneď na prvý pohľad tak uvidíte, že aj keď vám sedí celková bilancia, čiže rozdiel v nákupnej cene, tak máte veľmi vysoká manka a prebytky. Podľa týchto stĺpcov si môžete zoradiť tovar a ľahko odhaliť, akých položiek sa to týka. Pomocou vyhľadávacieho okna, do ktorého zadáte názov produktu alebo kategórie si tiež môžete vyhľadať, ako vám vyšla inventúra pri konkrétnom tovare.

Kontaktujte nás
Dajte svojmu podniku príležitosť dynamicky rásť.