Black Friday sa blíži. Ako efektívne využiť moderné technológie a zvýšiť obrat
Hoci pôvodne začal ako americká tradícia, dnes je štvrtý piatok v novembri, tzv. Black Friday, globálnym fenoménom, ktorý každoročne pomyselne odštartuje predvianočné šialenstvo. Zákazníci berú obchody útokom a využívajú atraktívne zľavy na nákup darčekov pre svojich blízkych. Moderná technológia, akou je bezpochyby Dotykačka, môže byť vašim najlepším spojencom, ktorý vám pomôže zvýšiť predaj v obchode, v stánku alebo cez e-shop.
Pripravte špeciálnu ponuku alebo vernostné odmeny
Dajte o chystaných zľavách vedieť včas a prilákajte čo najväčší počet zákazníkov. Marketingovej kreativite sa medze nekladú, technickú stránku potom zabezpečí Dotykačka. V pokladni ľahko nastavíte ľubovoľné zľavy, odmeny za vernosť, limitované ponuky, akcie typu 1+1 zadarmo alebo happy hours. Pochopiteľne, môžete tiež predávať a následne prijímať najrôznejšie darčekové poukazy, zľavové kupóny a vouchery. Nechajte zákazníkov zbierať body za nákupy v rámci vernostného programu, čím ich motivujete k opakovanej návšteve. Zaistíte si tak ich priazeň aj po skončení zľavových akcií.
Nestraťte sa medzi škatuľami a zapojte e-shop
Ak ste sa včas predzásobili, je načase zorganizovať sklad. Pre efektívne zvládnutie veľkých predajov je kľúčové mať prehľadný skladový systém, ktorý vám umožní správu zásob v reálnom čase, najmä ak súčasne predávate v kamennej prevádzke aj na e-shope. Vďaka tomu budete presne vedieť, koľko tovaru máte k dispozícii a čo musíte prípadne rýchlo doobjednať, aby vaši zákazníci neodchádzali naprázdno. Automatická synchronizácia zaistí, že vám budú presne sedieť položky medzi predajňou a e-shopom. Nestane sa teda, že by si zákazník na e-shope kúpil tovar, ktorý sa medzitým predal v obchode. Samozrejmosťou je potom rýchle naskladnenie priamo z dodacích listov alebo preskladnenie z inej pobočky.
Uľahčite zákazníkom nakupovanie
Black Friday býva hektickým dnom, a preto je rýchlosť a pohodlie kľúčové. Ak chcete udržať krok s modernou dobou, je potrebné sa prispôsobiť dopytu po moderných platbách. Už dávno pritom nejde iba o platbu platobnou kartou alebo mobilom. V pomyselnej hitparáde obľúbených spôsobov platieb nájdete aj QR kódy, platby šikovnými hodinkami alebo náramkami, darčekovými kartami, zľavovými vouchermi a pod. Dotykačka akceptuje všetky uvedené spôsoby, a navyše aj v cudzej mene. Vie tiež pracovať so zálohou alebo ľahko vystaviť faktúru a poslať ju zákazníkovi na e-mail.
Povolajte posily
Predvianočné obdobie vyžaduje väčšie nasadenie personálu, no často sa ho nedostáva. Na rad tak prichádzajú brigádnici, a tým pádom aj nutnosť ich kontroly. S dochádzkovým systémom môžete ľahko spravovať pracovný čas zamestnancov, optimalizovať ich smeny a zariadiť, aby boli v správny čas na správnom mieste. To vám pomôže zaistiť nielen plynulý priebeh akcie a optimálnu obsluhu zákazníkov, ale aj spravodlivé rozdelenie odmien medzi jednotlivých zamestnancov. Výstup z dochádzkového systému totiž môže slúžiť aj ako podklad pre mzdové účtovníctvo.
Vyhodnoťte úspešnosť
Nezabudnite priebežne sledovať výsledky predaja. Detailné analýzy vo Vzdialenej správe vám umožnia rýchlo reagovať na predajné trendy a zákaznícke referencie. V reálnom čase z pohodlia vášho domova či kancelárie okamžite uvidíte, ktorému tovaru sa darí najlepšie a čo už nabudúce radšej neobjednávať. Dokážete tak efektívnejšie riadiť svoje zásoby a správne nastaviť cenovú politiku.
S moderným pokladničným systémom máte v rukách nástroje, ktoré vám pomôžu maximálne využiť obchodné príležitosti a zefektívniť predaj nielen počas Black Friday. Buďte pripravení na nápor zákazníkov a získajte konkurenčnú výhodu vďaka inovatívnym technológiám!