Spravujte svoj podnik odkiaľkoľvek

Vzdialená správa vám dáva plnú kontrolu nad podnikom. Kedykoľvek a kdekoľvek máte prístup k pokročilým nástrojom podpory správy a k hĺbkovým prehľadom a analytikám.

Vzdialená správa od Dotykačky pomáha podnikať s prehľadom

Prehľady a analýzy

Vďaka analytickým nástrojom zistíte, v ktorý deň a v aký čas sa vo vašom podniku predáva najviac. Môžete sa pozrieť na položky s najmenším či najväčším obratom, alebo si postrážiť správne nastavenie cien. Svojim zamestnancom dáte na základe grafov spätnú väzbu k efektivite ich práce.

Vedenie skladov

Svoje sklady budete mať pod kontrolou. Môžete hromadne naskladňovať tovar prostredníctvom elektronických dodacích listov, vykonávať inventúry alebo importovať a exportovať zoznamy produktov. Budete tiež včas informovaní o tom, že vám niektorý tovar dochádza a je potrebné ho objednať.

Individuálne nastavenia

Vo Vzdialenej správe si môžete na základe svojich požiadaviek pohodlne vytvoriť produkty a kategórie, ich pomenovanie, podrobnosti alebo aj farby pre lepšie rozpoznanie v pokladni. Vyskúšať si môžete odťažovanie produktov vrátane surovín alebo tvorbu špeciálnych položiek.

Minimálna chybovosť a zníženie nákladov

Zvýšená efektivita personálu

Lepšia cenová stabilita

Prehľad nad sortimentom

Ako Vzdialená správa funguje?

Počas aktivácie pokladničného systému Dotykačka sa vám vytvorí aj vlastný virtuálny priestor vo Vzdialenej správe. Do Cloudu sa potom automaticky ukladajú vaše dáta a nastavenia, ktoré si cez webové rozhranie budete spravovať. Vzdialená správa je prístupná cez prehliadač v počítači, tablete alebo smartfóne. Preto s ňou môžete pracovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek.

Pomocou Vzdialenej správy môžete hromadne importovať a exportovať zoznamy produktov, vykonávať zmeny v popisoch a cenách alebo hromadne prijímať tovar do skladu. Vzdialene je možné vykonávať inventúru, nastaviť zamestnancom úrovne oprávnenia k pokladni a predovšetkým kompletne spravovať každú pokladňu, ktorú máte.

Údaje z jednotlivých pokladníc neustále prechádzajú online synchronizáciou. Je teda potrebné v prevádzke zaistiť stabilné internetové pripojenie. Pokiaľ vám ale pripojenie k internetu vypadne, pokladňa aj naďalej spoľahlivo pracuje. Po obnovení pripojenia sa všetko automaticky zálohuje a aktualizuje.

Kontaktujte nás

Dajte svojmu podniku príležitosť dynamicky rásť.