Nové funkcie pre ešte úspešnejšiu sezónu
Letné mesiace so sebou prinášajú nápor zákazníkov a zahraničných turistov, a tým aj potrebu zvýšenej kontroly a prehľadu. Od naskladnenia cez najrôznejšie platobné metódy až po uzávierku. Dotykačka vám vďaka svojim funkciám uľahčí prácu a ušetrí čas, ktorý môžete venovať starostlivosti o vašich hostí a dostať tak z tohtoročnej sezóny maximum.
Poriadok začína v sklade
Príde tovar, na dodacom liste/faktúre máte tisíc položiek a začína nočná mora menom naskladnenie. Sud piva, kartón vína, prepočítavanie kusov, kontrola EAN kódov atď. Poznáte to.
Tak s tým je raz a navždy koniec. Každej položke môžete teraz vytvoriť jej skladové balenie. Vo Vzdialenej správe si jednoducho nastavíte, že 1 ks veľkého suda = 50 l piva. Alebo 1 ks kartónu vína = 6 ks fliaš a pod.
Zmenil vám dodávateľ napríklad EAN kód balenia? Žiadny problém. Skladové balenia môžete nielen upravovať, ale aj meniť ich názvy a dokonca pridávať nové.
Ďalšou novinkou je zadávanie predajných cien už v 3. kroku naskladnenia, čo výrazne zrýchli celý proces. Zobrazenie informácie o predajnej cene, DPH a počte kusov pri naskladnení vám zasa pomôže ľahko rozlíšiť položky s rovnakými alebo podobnými názvami. Všetko teda urobíte oveľa rýchlejšie a získate viac času na rozvoj svojho podnikania.
V hotovosti, kartou alebo cez Bolt?
Objednávkové systémy a portály ako Bolt, Wolt, Foodora, Zľavomat, Multišport a ďalšie sú pre zákazníkov veľmi populárne. Avšak nie až tak pre účtovníčku, ktorá musí každý mesiac lúštiť vo Vzdialenej správe, odkiaľ k vám priplávajú jednotlivé transakcie, ktoré sa až doteraz tvárili ako bankový prevod.
Rozšírené platobné metódy vám pomôžu s lepšou analýzou vášho podnikania. Vďaka nim ľahko rozoznáte, odkiaľ k vám zákazníci chodia a odkiaľ míňajú najviac peňazí.