S Dotykačkou získate viac času na riadenie podniku

30. 10. 2022

Pokladničný systém Dotykačka je spoľahlivý nástroj pre efektívne riadenie vášho podnikania. Bez nutnosti prepínania medzi jednotlivými programami a bez ďalších nákladov získate v rámci licencie hneď 5 dôležitých systémov – pokladničný, skladový, rezervačný, objednávkový a dochádzkový. Takto budete mať plne pod kontrolou nielen tržby, ale aj skladové zásoby, zákaznícke objednávky a rezervácie alebo dochádzku svojich zamestnancov.

Vďaka Vzdialenej správe, mnohým užitočným funkciám a prepojeniu s ďalšími externými systémami (účtovný, kamerový, e-shop), Dotykačka šetrí čas, optimalizuje náklady a prináša vyšší zisk. Podnikajte jednoducho, múdro a s prehľadom.

6 krokov k efektívnemu riadeniu vašej prevádzky

1. Vykonajte dôkladnú analýzu

Analytické nástroje postrážia úspešnosť predaja jednotlivých produktov, celkovú ziskovosť, efektivitu personálu či skladových zásob. Vo Vzdialenej správe Dotykačky máte kedykoľvek k dispozícii 7 dôležitých prehľadov, ktoré automaticky agregujú najdôležitejšie dáta. Na ich základe môžete napríklad zistiť, že vaše celkové zisky alebo zisky v niektorej kategórii produktov či služieb poklesli pod očakávanú hodnotu. A hneď viete, kde musíte urobiť nápravu.

2. Znížte personálne náklady

S Mobilným čašníkom obslúžite v rovnakom čase viac zákazníkov. Aplikácia je plne synchronizovaná s hlavnou pokladňou, zobrazuje položky a kategórie, umožňuje rýchlu prácu s účtami a odosiela objednávky do kuchyne. Celkové zrýchlenie obsluhy vám prinesie spokojných zákazníkov, nižšie náklady na personál a vyšší zisk.

3. Zarábajte viac vďaka bezkontaktným platbám

Zákazníci stále viac preferujú platby kartou, šikovnými mobilmi alebo hodinkami. Neprichádzajte o ne. Ponúknite rýchlu, bezpečnú a bezkontaktnú platbu a zarábajte vďaka tomu v priemere až o 18% viac. Platobné terminály teraz získate za výhodných podmienok.

4. Získajte verných zákazníkov

Vernostný program vám umožní ponúknuť zaujímavé zľavy alebo odmeny za nákup zákazníkom, ktorí sa k vám pravidelne vracajú. Verní a spokojní zákazníci u vás utratia o desať percent viac ako tí náhodní a navyše vás veľmi radi odporučia ostatným a tým k vám privedú nových zákazníkov.

5. Digitalizujte a buďte o krok vpred pred konkurenciou

Digitalizácia je neoddeliteľnou súčasťou dnešnej doby. Moderné prostredie a rýchla obsluha bez dlhých radov priláka väčšiu pozornosť zákazníkov. Pokladničný systém Dotykačka je prepojený s aplikáciou Qerko pre rýchlu platbu priamo od stola, s digitálnymi samoobslužnými kioskami HUGmarket pre bezkontaktnú objednávku i platbu alebo hotovostnými strojmi Albacon, ktoré znížia riziko straty, zlého vrátenia či krádeže peňazí.

6. Pomôžeme vám získať nových zákazníkov zadarmo

Pripravili sme pre vás objednávkový systém Vyzvednisi.sk, ktorá je úplne zadarmo a bez provízií. Stačí zverejniť vašu ponuku, propagovať ju jednoducho na Facebooku, umožniť zákazníkom platiť objednávky online a môžete sa tešiť z nových zákazníkov. Vyzdvihnisi.sk je tiež plne integrované do Dotykačky.