Vstúpte do nového roku 2025 s Dotykačkou

8. 1. 2025

Nový rok je tu a s ním prichádza skvelá príležitosť zhodnotiť, čo sa v minulom roku podarilo, a zároveň položiť základy úspechu pre rok 2025. Možno ste dosiahli rekordné tržby, možno vás niektoré situácie naučili, kde je priestor na zlepšenie.
Nech už sú vaše plány akékoľvek, Dotykačka vám poskytne praktické nástroje, ktoré vám pomôžu pracovať efektívnejšie a mať dokonalý prehľad o vašom podnikaní.

Zhodnotenie minulého roku

Pre vstup do nového roku s čistým štítom je dôležité uzavrieť ten minulý. S pomocou reportov, štatistík a inventúr v Dotykačke môžete detailne zanalyzovať, čo fungovalo, a identifikovať, kde vylepšiť procesy. Poďme sa spoločne pozrieť na konkrétne funkcie, ktoré môžete pre revíziu minulého roku využiť.

Inventúra

Základom pre revíziu skladových položiek je inventúra. Môžete vykonať kompletnú inventúru všetkých produktov, zamerať sa len na vybrané kategórie alebo konkrétne položky, prípadne importovať inventúru z externého súboru. Stačí vo Vzdialenej správe založiť novú inventúru a Dotykačka automaticky porovná rozdiely medzi evidenciou a realitou.

💡Váženú inventúru jednoducho vyriešite s našou Bluetooth váhou.
 

Predajné reporty

Predajné reporty vám poskytnú prehľadné informácie o tržbách aj o všetkých pokladničných pohyboch. Vďaka tomu môžete jednoducho analyzovať, ktoré položky sa predávajú najlepšie, alebo napríklad určiť časy, keď je váš podnik najviac vyťažený.

💡 Zistili ste, že napríklad v pondelok a utorok medzi 14:00 a 16:00 hodinou je váš podnik menej vyťažený? Skúste zaviesť happy hours!

Dochádzka

Prehľad o tom, kto a kedy pracoval, je základom dobre fungujúceho podniku. Funkcia dochádzka vám umožňuje sledovať príchody, odchody, prestávky aj celkové odpracované hodiny zamestnancov.

💡Exporty dochádzky môžu slúžiť ako podklad pre mzdovú účtovníčku.

Plán na rok 2025

Pre plánovanie nového roku už máte podklady a teraz je čas pustiť sa do toho s vervou. Využite rok 2025 na rast a zdokonalenie vášho podnikania. S Dotykačkou máte vždy istotu, že vám kryjeme chrbát.

Optimalizácia ponuky

Využite dáta z predajných reportov na optimalizáciu ponuky a zamerajte sa na najpredávanejšie produkty. Zvážte, či ponuku nerozšíriť o podobné položky, alebo naopak vyradiť tie menej úspešné. Vďaka presným štatistikám a prehľadom môžete svoje rozhodnutia založiť na reálnych číslach.

Zákaznícky servis

Nový rok je ideálnou príležitosťou na posilnenie digitalizácie a zákazníckeho servisu vášho podnikania. Integrácia Dotykačky s e-shopmi, objednávkovými systémami alebo vernostnými programami vám pomôže získať nových zákazníkov a posilniť vzťahy s tými existujúcimi.

💡Zákaznícke kartičky si môžete zakúpiť aj na našom e-shope.

Sezóna

Mnohé podniky majú obdobia, keď je potrebné zvládnuť vyšší nápor zákazníkov. Pripravte sa na sezónu včas a zvážte zapojenie brigádnikov. Dochádzkový systém vám pomôže naplánovať smeny, a vďaka používateľským rolám môžete každému zamestnancovi nastaviť presné oprávnenia na prácu s pokladnicou.

💡Pre jednoduchšie prihlasovanie môžete využiť čítačku spoločne s RFID čipmi.

Chcete sa inšpirovať príbehmi a novinkami nielen zo sveta gastronómie? Vypočujte si Český gastronomický podcast!