Dvor u sedliaka

Pomoc špičkového šéfkuchára Martina Nováka reštauráciám na pokraji krachu finišuje dielom so silným príbehom. Posledná časť relácie Na nože sa natáčala v smolenickej reštaurácii Dvor u sedliaka, kde nastali obrovské zmeny. Okrem iného vymenili aj pokladničný systém. Ako to celé dopadlo?

Dvor u sedliaka láka hostí na tradičnú slovenskú kuchyňu. “Robíme to poctivo a všetko si vyrábame sami. Nechcem používať polotovary, či už ide o halušky, alebo rezne,” vysvetľuje majiteľka Mária Iuricecová. “Do práce chodíme na siedmu, aby sme sa pripravili. Chceme, aby na tanieroch bolo jedlo čerstvé. Stalo sa, že vo vyhrotených situáciách hostia na jedlo čakali 40 minút, aj keď sme sa snažili. Je pravda, že bonovačku v kuchyni sme mali aj predtým, ale teraz to celé funguje lepšie a prehľadnejšie,” približuje zmenu, ktorá u nich s príchodom kamier, šéfkuchára a nového pokladničného systému prišla.

Malá zmena ušetrí kroky a prinesie prehľad 

Koncept relácie Na nože je skutočne ostrý. Občas je totiž na hrane povedať spätnú väzbu priamo majiteľovi, ktorý sa snaží prevádzkovať reštauráciu najlepšie ako vie. Martin smolenickej reštaurácii vytkol aj zlé skladové hospodárstvo a vyčerpaný personál. “Pri predchádzajúcom systéme sme vnímali problém s účtovaním. Čašníci mali klasický papier, kde písali objednávky, nahodili to do kasy a vyšlo to v kuchyni. Teraz to ide o dosť lepšie. Aby Mobilný čašník pokryl celú prevádzku, zosilnili sme WiFi. Stálo to za to a veľmi radi túto funkciu využívame. Vnímam totiž, že im to uľahčilo prácu,” približuje majiteľka.

Na názor sme sa opýtali aj priamo obsluhy. V čom vidí najväčší rozdiel čašníčka Veronika? “Nabehali sme sa hore dole, takto si objednávky jednoducho nahodíme hneď pri stole a v kuchyni hneď vedia, čo treba chystať. Konečne nemusíme po sebe pokrikovať a všetko funguje ako má. Dokonca aj hostia si všimli, že si objednávky nepíšeme na papierik, ale do zariadenia.”

“Stávalo sa, že nás predošlá pokladnica zradila. Obsluha zadala jednu porciu a nám v kuchyni vyšla objednávka na dve. Nedalo sa nič robiť, boli sme v mínuse a museli sme to vyhodiť."

Zlepšovanie krok po kroku

Čašník Matúš sa šikovne chopil správy Dotykačky už pri záťažovom teste. Teraz na dennej báze využíva prihlasovanie do Vzdialenej správy. “V našom podniku fungujeme ako rodina. Aj keď má Matúš voľno, hocikedy sa pozrie na telefón a vidí, ako sme vyťažení. Potom si zavoláme aká bola smena a je v obraze,” usmieva sa majiteľka Mária.

“Teším sa, že nový systém obsluhe uľahčil prácu. Zároveň veľmi oceňujem rýchle uzávierky. Konečne mám vo veciach prehľad. Po každej smene vidím, koľko sa čoho predalo. Určite by som Dotykačku odporúčala aj do iných prevádzok.”

Ak niekedy dostanete chuť na tradičné poctivé varenie plné chutí, navštívte Smolenice s majestátnym zámkom a najedzte sa v Dvore u sedliaka. Držíme palce tradičnému miestu s chutnou kuchyňou a vynoveným konceptom.

Sledujte cestu Dvora u sedliaka aj na ich sociálnych sieťach! Hoďte im like na Facebooku . Rovnako sa každému fanúšikovi potešíme aj my v Dotykačke na facebookovom či instagramovom profile alebo sledujte naše postrehy na LinkedIne.

Školenie personálu na nový systém prebehlo rýchlo a hladko. | Zdroj: autor 
Nový pokladničný systém sa okamžite uchytil aj vďaka intuitívnemu ovládaniu. | Zdroj: autor 
Aj šéfkuchár Martin Novák potvrdil, že jedlo chutí ako u babičky. | Zdroj: autor

Rozbehnite svoj podnik aj vy

Zanechajte kontakt a využite výhody Dotykačky