Reklamačný formulár


ÚDAJE SPOLOČNOSTI

Venujte, prosím, pozornosť starostlivému vyplneniu všetkých údajov. Kontaktné informácie budú použité na ďalšiu komunikáciu ohľadom tejto reklamácie a prípadné zaslanie zariadenia.
Ak reklamujete viacero zariadení, teda napr. pokladnicu a tlačiareň, vždy vytvorte samostatnú reklamáciu pre každé zariadenie.
Pre pomoc s vyplnením formulára sa môžete kedykoľvek obrátiť na zákaznícku linku xxxx.
Reklamáciu nezakladajte, ak Vám chýba nejaká časť pokladničného systému (napr. kábel). V takom prípade prosím kontaktujte technickú podporu.
Meno a priezvisko
Vaše telefónne číslo v tvare +421xxxxxxxxx

ADRESA PREVÁDZKY


REKLAMOVANÉ ZARIADENIE

V tomto kroku zvoľte typ zariadenia, ktoré reklamujete a vyberte závadu. Ak závada nezodpovedá ponúkaným možnostiam, zvoľte „Iná závada“ a čo najpresnejšie špecifikujte problém.

V prípade, že sa porucha na zariadení neprejaví, bude účtovaný paušálny poplatok za diagnostiku 250 Kč bez DPH. Štandardne poskytovaná záruka je 1 rok. Pozáručná oprava bude vykonaná až po odsúhlasení nákladov zákazníkom.

Reklamované zariadenia vždy, prosím, zasielajte aj s kabelážou a napájacím adaptérom.

  • Vyberte kliknutím
  • Dotyková pokladnica 15"
  • Dotyková pokladnica 10"
  • Dotykačka PLATOBNÁ 5.5" 3v1
  • Tlačiareň USB/SERIAL/LAN - 80 mm
  • Pokladničná zásuvka
  • M2 - Mobilný čašník
  • Čítačka čiarových kódov USB - manuálna
  • Všesmerová 2D čítačka čiarových kódov
  • Stojan
  • Váha
  • Vybrat
  • Pokladňu nemožno zapnúť
  • Pokladňa zamŕza alebo sa reštartuje
  • Pokladňa nereaguje na dotyky
  • Pokladňa nefiškalizuje
  • Chybné zobrazenie/displej
  • Chybný USB port / Y kábel
  • Závada nabíjania / akumulátora
  • Závada internetového pripojenia / SIM karty
  • Závada zvuku
  • Poškodený kryt
  • Chybná zabudovaná tlačiareň
  • Nefunkčný fotoaparát / čítanie čiarových kódov
  • Tlačiareň nemožno zapnúť
  • Tlačiareň netlačí slovensky
  • Tlačiareň vôbec netlačí
  • Tlačiareň nefiškalizuje
  • Tlačiareň nereže papier
  • Závada nabíjania / akumulátora
  • Poškodený kryt
  • Iná závada na zariadení
  • Pokladničná zásuvka sa neotvára

DOPRAVA

Teraz vyberte, akým spôsobom zariadenie dopravíte k nám. Reklamované zariadenie je možné doručiť osobne či poštou na adresu:

Dotypos SK s.r.o.
Plynárenská 7C
821 09 Bratislava

Reklamované zariadenia vždy, prosím, zasielajte aj s kabelážou a napájacím adaptérom! Zásielku nezabudnite starostlivo zabaliť a zreteľne označiť nápisom REKLAMÁCIA a vaším IČO – urýchlite tak vybavenie reklamácie. K zásielke tiež, prosím, priložte faktúru, inak nemusí byť reklamácia uznaná.

Doprava kuriérom s výmenou kus za kus: Za poplatok 500 Kč bez DPH vám kuriér v pracovné dni najneskôr do 48 hodín dovezie na adresu prevádzky náhradné zariadenie a rovno prevezme zariadenie reklamované. Tovar odovzdávame kuriérovi každý pracovný deň o 13:00.

  • Vybrat
  • Priniesť/vyzdvihnúť osobne
  • Zaslať kuriérom/poštou priamo na adresu