Wasim

Nápaditý interiér reštaurácie v košickom nákupnom centre Optima nestačil na to, aby oslovil okoloidúcich. Prevádzka zívala prázdnotou a majiteľ, ktorý reštauráciu nedávno odkúpil, si lámal hlavu nad tým, ako sa vysporiadať s pustými stolmi, rozhádaným personálom a nefungujúcou pokladňou. To je príbeh Wasima Zahru, ktorý si na pomoc prizval populárneho šéfkuchára Martina Nováka, ktorý v relácii Na nože pomáha oživiť neúspešné reštaurácie a dodáva im chuť variť. 

Zasekla sa pokladňa, nech s tým niečo urobí

Dobrý zážitok z reštaurácie výrazne ovplyvňuje aj rýchlosť servisu a kvalita jeho prevedenia. Keď však v reštaurácii nefunguje jej úplný základ, problémy sú na obzore. Čašníčky reštaurácie Piti piti pa boli nešťastné zo zasekávajúcej sa pokladne a zakaždým, keď systém spadol, zúfalo volali majiteľa na pomoc. Wasim sa navyše Martinovi posťažoval, že takmer 2000 historických užívateľov sa vie dostať do systému a sledovať objednávky.

Ostrieľaný šéfkuchár Martin Novák sa nenechal zaskočiť. Prišiel s novým a jedinečným konceptom reštaurácie a po výbornej skúsenosti z predošlých dielov, kedy potreboval priniesť do prevádzok prehľad a poriadok, sa opäť obrátil na Dotykačku.

Chce to spoľahlivú pokladňu

Martin sa pri privítaní tímu Dotykačka vyjadril jasne: “Potrebujem spoľahlivý systém, lebo keď to zajtra pri večeri buchne, asi si vyšklbem vlasy. Potrebujem, aby to od vás bolo také, ako som zvyknutý – tip top, dobre?” Expert na gastronómiu ako je on chápe, že spojenie s moderným pokladničným riešením pomáha zmeniť osud reštaurácie k lepšiemu. Dotykačka poslúži nielen na evidenciu tržieb, ale aj na transformáciu celého podniku.

Nový pokladničný systém sa osvedčil ako riešenie na komplexné problémy a jeho intuitívne ovládanie sa obsluha zvládla naučiť expresne rýchlo. Už v záťažovej večeri posielali s Mobilným čašníkom objednávky od stola priamo do kuchyne, čím urýchlili servis a vyhli sa chybám. Dotykačka má navyše šikovnú funkciu radenie chodov, ktorá kuchárom prináša prehľad. Čašníci tak výrazne urýchlia odbavenie, a tým aj spokojnosť hostí.

Dotykačka opäť priniesla kvalitné a stopercentne funkčné riešenie. Plynulo sa podarilo nahradiť starý systém a ukázať, že je výraznou zmenou k lepšiemu. Na prevádzke boli zvyknutí na 2 pokladne. Tie Dotykačka nahradila jedinou 15’’ pokladňou. Obsluha k tomu aktívne využíva objednávanie cez Mobilného čašníka s platobnými službami – jedno zariadenie objednávku prijme, odošle do kuchyne a dokonca príjme platbu kartou.

Výrazným problémom prevádzky bola aj zle nastavená internetová sieť, ktorá priamo ohrozovala chod pokladničného systému a samotnú inštaláciu. Pre správne fungovanie pokladničného systému je kľúčové, aby dobre fungovalo dátové pripojenie. Profesionalita a rýchly prístup nášho lokálneho partnera NOSTROMO GROUP nám pomohli dotiahnuť celý projekt do konca. Podnikatelia z Košíc a okolia sa môžu spoľahnúť na výborné služby partnerského predajcu, ktorý na profesionálnej úrovni dokáže predstaviť systém Dotykačka a bezpečne ho nainštalovať aj so zaškolením obsluhy a vyriešiť aj pridružené problémy.

Nebyť Martina a jeho rázneho prístupu, Wasim by sa k zmene tak rýchlo neodhodlal. Nečakajte, kým sa veci pokazia. Využite konzultáciu a zistite, s čím vám dokáže Dotykačka pomôcť.

Rozbehnite svoj podnik aj vy

Zanechajte kontakt a využite výhody Dotykačky