Zlatý mlyn

Populárny koncept Kitchen Nightmares prišiel aj na Slovensko. Šéfkuchár Martin Novák v novej reality show Na nože prichádza do reštaurácií, ktoré potrebujú rozhýbať, vyhrabať sa z kritickej situácie alebo sú dokonca na hranici krachu. Pokladničný systém Dotykačka pri tom nemohol chýbať.

Jedlo, prostredie a servis sú 3 základné piliere gastro podnikov. Pre majiteľa je dôležité najmä to, či obsluha funguje ako má, kuchyňa odvádza takú prácu, aby hosť odchádzal spokojný a či sa mu plní pokladnica. Majiteľ reštaurácie Zlatý mlyn v Ludaniciach neďaleko Topoľčian už nejakú dobu vnímal slabé stránky – málo hostí, pomalú obsluhu a chaos v skladových zásobách.

Kulinárskemu expertovi Martinovi v reštaurácii veľmi nechutilo a k jedlu bol naozaj ostrý. Nepríjemne ho prekvapil aj chýbajúci skladový systém a spôsob objednávania. Pri pohľade na podomácky zostrojenú “bonovačku” ostal šokovaný. Preto si prizval na pomoc systém, ktorý do reštaurácií, obchodov a služieb prináša dokonalý prehľad a poriadok. Rozhodol sa pre spoľahlivý pokladničný systém, ktorý vyrieši problémy neprehľadnej gastro prevádzky.

Dotykačka nastúpila do projektu s cieľom pomôcť majiteľovi zorientovať sa v skladových zásobách a uľahčiť obsluhe prácu.

Krušné začiatky, zdarné konce

Keďže každý podnik je veľmi špecifický vo svojich potrebách, zakladáme si na tom, aby náš systém prinášal komplexné riešenie a ostal pritom jednoduchý na užívanie. Ako to býva zvykom, pri inštalácii systému sa intenzívne venujeme ľuďom, ktorý systém budú využívať najviac. 


Čašníčky si vyskúšali prácu s Mobilným čašníkom už pri záťažovom teste. Vyhli sa tak pokrikovaniu objednávok pred hosťami a objednávky putovali od stola priamo do kuchyne. Úspešne ustáli nával hostí.


Na záver sme majiteľovi ukázali Vzdialenú správu a všetky možnosti, ktoré ponúka. Okrem prehľadu vyťaženosti zamestnancov či pozorovania dát o tom, v ktorých časoch sa predáva najviac, si bude môcť pozrieť:

  • dochádzku zamestnancov,
  • položky s najmenším a najväčším obratom,
  • postrážiť si správne nastavenie cien,
  • hromadné naskladňovanie,
  • elektronické dodacie listy,
  • import/export produktov,
  • informácie o dochádzajúcom tovare,
  • vedenie skladov
  • a mnoho ďalších užitočných funkcií.

Novinka priamo pred kamerami

Zlatý mlyn je historicky prvá reštaurácia, ktorá sa môže pochváliť dizajnovou novinkou medzi pokladnicami. Obsluha využíva prémiový set dotykovej obrazovky s veľkorysou uhlopriečkou 15,6’’, ktorá je uchytená na drevenom stojane.

Na majiteľa Romana Števanku pokladničný systém zapôsobil okamžite: “Hneď, ako som ho uvidel, padol mi do oka. Mal som pocit, že som prišiel do modernej reštaurácie. O všetkom máme prehľad, vieme, čo sa deje v reštaurácii, hostia dostanú to, čo si objednali. Tento systém nám vyriešil všetko.”


Aký je Zlatý Mlyn?

História reštaurácie v Ludaniciach je pomerne čerstvá. Prevádzka sídlila v neďalekej obci Nemčice a keď sa naskytla príležitosť presunúť sa do iných priestorov, majiteľ to využil. “V Ludaniciach sme rok a pol, po príchode sme zachovali rovnaký koncept. Ľudia sem chodia hlavne na denné menu, večer obľubujú pečené kolená, rebrá a burgre,” približuje nová prevádzkarka Katarína Štrbiková. 

Pred príchodom Dotykačky fungovala prevádzka na zapisovaní objednávky do bonovacej knihy. “Na konci smeny sme museli rátať všetky papieriky, aby sme zistili počet predaných porcií. Teraz sa po smene robí uzávierka neporovnateľne lepšie. Máme prehľad nielen o tom, koľko jedál sa predalo, ale aj ktorý zamestnanec priniesol najvyššiu tržbu,” teší sa Katarína.

V zmene, ktorú priniesol šéfkuchár Martin a Dotykačka, im veľmi držíme palce!

Rozbehnite svoj podnik aj vy

Zanechajte kontakt a využite výhody Dotykačky